Time still goes

Har praktik igen i skolan, samtidigt rullar de på med uppgifter och olika slags tentor.
Passade på att hoppa in och jobbade en del i helgen också, nog fick jag ut för att jag var så duktig och har varit jävulskt förkyld hela veckan. vet varken om det bli bättre eller sämre men får tacka för uppfinningar som alvedon och halstabletter !Ska tvinga i väg mig på ett seminarium i morgon trotts min hälsa, för har ingen ork till att göra massa extra uppgifter för missade tillfällen och hoppas på att orka med praktiken på fredag. 
 
Sitter i min lägenhet med massa tända ljus och väntar på att nässprayen ska börja verka så jag kanske kan somna också. Njuter för tillfället av att se en av min växter blomma, måste ju betyda att dom trivs rätt bra och känner att dom får lite kärlek ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0