Måndag igen

Ja då var skolveckan igång igen...  och det känns mer som att detta är en veckoblogg eftersom jag är så dåligt på att uppdatera.

Helgen har i alla fall varit bra,
Drog till Linköping i fredags och åkte hem i morse för att hinna tillföreläsningarna som började vid 8.
Njuter varje sekund hos Markus, av att ha honom i närheten är helt underbart. Är lite av en lyx att få träffas och umgås eftersom det inte blir något i veckorna och ibland kan ta 2-3 veckor innan vi ses.

Idag är det i alla fall fint väder som piggar upp och jag ska försöka ta tag i lite plugg grejer och röja lite hemma.
Duktig tänker jag försöka vara, sen ikväll blir det iväg på spinning igen :)

Tillbaka till uppgifterna för min del, ska försöka uppdatera snart !!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0