Året som var, 2011

Under året som var har det hänt rätt mycket, bland annat:

-          Började plugga till sjuksköterska

-          Lärde via skolan känna härliga människor !

-          Fyllde 20

-          Prövotiden på mitt körkort gick ut

-          Fick sommarjobb på akuten, och hoppar även in extra ibland

-          Min barndomskompis gick bort

-          Köpte min första egna bil !

-          Markus kom in på universitetet och flyttade till en ny stad

-          Blev ägare till en onepice

-          Firade 2 år med Markus <3

-          Testade på Linköpings studentliv

-          Badade aldrig utomhus under hela 2011…

 


Både bra och dåliga saker har hänt, vissa saker större än andra!
Har i alla fall lärt mig mycket under året som gått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0