12 Januari och året är 2012

Tjooho, då var det nya året igång!
Har haft en riktigt skön jul och nyår och tagit mig en massa tid till att njuta med familjen! Har även blivit en massa kvalitets tid med pojken min och hans familj. Härligt!

Julfirande har det blivit en massa, lite pluggande, shopping och investering till karln min som nu äntligen flyttar in i eget rum och är inneboende i vardagsrummet längre. Nyår var också helt okej men blev ingen lång natt för min del, funka bra ändå med tanke på att juldagen firade vi ute ordentligt!

Markus fick sin julklapp också, Den 3/1 tog jag med honom till Färna Herrgård och spa, där vi började med lunchbuffé, spa häng, behandlingar, mys i den mjukaste sängen och avslutade kvällen med 3 rätters middag - innan vi sov som bebisar i den underbara sängen!

Men nu är vardagen igång igen och pluggandet rullar på för fullt då det snart är tenta dags, så det är bara att kämpa på!



Så här har jag och min pojke sett ut, då vi gått runt och myst hela jul/nyår i våra sparkdräkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0