söker lite motivation..

Ah nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera igen.. det kommer snart igång !
Kör en snabb sammanfattning!
Förr förra veckan var värdelöst dålig och allt gick åt helvete.. fram till helgen som räddades av Emelie och Jossan och vi hade en super mysig och bra helg! Verkligen super bra flickor<3

Förra veckan hade vi några lektioner första dagarna, så han även träffa Elin och Sandra <3 En sväng förbi blodcentralen blev det också och fika och marieberg häng med Jennifer, innan jag redan på torsdagen stack till Linköping och tog en lång helg med min pojke. Kärlek <3


I måndags kom jag hem till närke igen och har sen dess lyckats träna 2 gånger redan, pluggat en massa och träffat Annika!

Imorgon är det dessutom dax för tenta igen... Vilket tyvärr inte verkar ha registrerats ordentligt i mitt huvud så allt jag läser fastnar inte så bra som det borde. bara att hålla tummarn !!
Nu ska jag kolla över mina älskade papper igen :)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0