23/2 -2012

Tiden har gått sjukt fort..
Gjorde tentan i fredags och det kändes okej, så håller alla tummar för ett G !!!


Veckan har gått segt med en ny kurs och mycket i skolan, pluggande och sökt platser inför VFU !
kommer bli en seg kurs med sjukt mycket plugg..
Men helgen som var så kom Elin och Ida hit och vi körde kinect i 4 timmar ! skoj :)
Imorgon fyller jag dessutom år och blir äldre och visar, samt att min älskade pojke tar sig hem till mig !!!!

Mycket ska hinnas med i morgon men det ska nog gå bra :)

Blir i alla fall en skön helg utan speciellt mycket plugg så jag får njuta lite innan nästa vecka börjar igen..

Puss nu ska jag njuta av sängen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0