mår som man förtjänar kanske

Igår blev de utgång med härliga kumla brudar vilket var jätte länge sen. Hade riktigt trevligt men efter att ha köat till krogen en längre tid så tyckte jag de räckte för kvällen. Måste väl ändå säga att för min del kändes de som en kanon kul kväll men härliga flickor :)

Idag mår jag sämre... fy fan. Ställde ju tillbaka klockan i natt så man fick en extra timme men den gjorde inte mycket. Har varit vaken sen 8 i morse och inte kunna somna om får har haft en sjuk huvudvärk och mått äckligt illa...
Har i alla fall fått i mig lite mat nu så får se hur de går. ska bara ligga i sängen och ta hand om mig själv resten av dagen! Tur att jag är ledig i morgon :)
/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0