Äntligen helg

Skrev tentan i dag och vi får väl se hur de gick.. hela klassen var nog överens om att tanten som skrev hälsopsykologi frågorna måste vara knäpp. Ännu bättre känns de eftersom att hälsopsykologin inte ens står med i kurs planen för den här kursen, hur tänkte dom då ?


Tog mig ut och gick när jag kom hem, 40 minuter blev de. Underbart! Hade nästan glömt bort hur skönt jag tycker det är att bara gå och försöka att inte tänka. Behöver komma igång igen!

Ikäll tar jag hand om mig själv och bara myser, förtjänar en dag att bara koppla av :)
Så nu intar jag sängläge med film och blandsaft i väntan på min pojke ska höra av sig sen ska jag sova !
/Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0