trötter

Igår efter skolan så blev de direkt till akuten för ett jobbpass :) både kul och skönt att få bryta av skolan med lite jobb. Var däremot sjukt trött när jag kom hem sen vid halv 11.

I dag började jag dagen i Hallsberg då Erika fixade till mina naglar! Så nu ska jag vara lite extra fin i helgen då min underbara pojke kommer hem och det blir party med brudarna. Kajsa ska dessutom hjälpa mig med mitt hår i morgon. skönt att blir lite fräsch igen!

Var dessutom på KTC i dag och fick reda på att "våra kön är som plåster, efter som vi använder dem så mycket".. inte alla dagar alla meningar kan låta bra och bli rätt!

Ne nu ska jag mysa ner mig för resten av kvällen trött som jag är!
/Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0