Första helgen i november

Första helgen i november är precis förbi och den har varit bra :)
I fredags kom min pojke hem till kumla och efter att inte ha träffat honom på 4 veckor så kändes de mer än underbart ! Som jag har saknat honom.

Blev familje mys med fam. Fagrell hela kvällen och sen hem hit och sova.
Lördagen blev mys morgon, Kalas för söta Malin som fyllde redan på fredagen och sen blev det utgång med härligaste tjejerna -maskerad :) Däremot blev de en hyfsat tidig kväll för min del då jag mötte upp Markus vid 12 och så blev de hem för att sova.
Idag har vi myst hela morgonen, ätit god mat, klippt av honom allt hår och sen blev de ett hejdå på perrongen i kumla...

Ska nu redan i kväll ta tag i plugget som kommer att dominera veckan som kommer.



En bild från helgen, 


/PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0