Emma-dag

Nu var det ett tag sen jag skrev här... hade faktiskt tänkt vara duktig och uppdatera ofta nu men har varit väldigt mycket i skolan på senaste tiden.
Så samman fattar lite snabbt vad som hänt:
Har gjort en tenta, pluggat massor, varit till Ullared, och på börjat min VFU, eller rättare sagt gjort klart min första VFU vecka. Samt fått reda på att jag klarade psykologi tenta del 1 på första försöket!

Var också ner till linköping i helgen, blev 60års fest (20x3) och att vara med på en overall invigning. Mycket bra helg! Firade också 2 underbara år med min Markus så vi åt gott och försökte oss på ett "sagan om ringen maraton". :)


Idag har jag inte fått mycket gjort, har läst igenom lite av vad jag behöver få gjort med skoluppgifter, damsugit, lagat mat i omgångar och förutom det spänderat tid i sängen för att sova ikapp massa då jag varit väldigt trött. En väldigt skön dag med andra ord !

Nu ska jag mysa ner mej i sängen igen och förtsätta på mina serier för i morgon ska jag ta tag i pluggande mer ordentligt och jobba ! Dessutom bli duktigare i uppdateringen så jag kan komma ihåg vad jag har haft för mig :)
/Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0