Plugg plugg plugg

Det här veckan är man helt nedgrävd i plugg och allt annat får vänta, för i morgon är det tenta!
Har gjort lite varje dag i alla fall så hoppas det kommer gå hyfsat i morgon :)
För överigt så ligger jag med helt nu, inget som behöver tentas om utan allt är godkänt så känner för att hålla mig i det spåret !


Förutom plugg har jag bara lyckats med en riktigt dum grej: glömt mina allerigtabletter... Vilket jag först tänkte att de inte skulle göra så mycket men nu nära en vecka utan tabletter kliar min näsa och mina ögon så jag vet inte vad!! Vet inte riktigt vad jag reagerar på, men bli så känslig utan mina tabletter så blir de inte bra snart får jag ringa efter nytt recept för det är sjukt jobbigt !
Får skylla mig själv !!!

Nu blir de att åter gå till mina papper innan jag kryper ner i sängen.
/Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0