Bra dag!

Vaknade i morse och det kändes verkligen som dagen skulle gå åt helvete,,..
Men lyckades plugg på förmiddagen, en föreläsning i skolan, inhandlade sen den sista julklappen på vägen hem :) har nu bara bytesjulklappen kvar!

Har förutom det slagit in allt hemma, fixat med csn för nästa år, pillat lite extra på markus julklapp och fått ett bekräftande mail på att de jag beställde för en månad sen äntligen är på väg hit !!!

Känner mig rätt nöjd med dagen just nu och snart ska jag krypa ner i sängen, för i morgon blir de en hyfsat tidig morgon och förmiddags plugg igen! Duktiga jag !

Ända felen just nu är att jag slagit i tån som gör ont och att min Markus fortfarande är långt i från mig!

Pusss på en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-14 @ 22:47:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0