Andra advent

Idag är det redan andra advent, bara 3 veckor kvar till jul!

I fredags när sista praktiks dagen var över så slängde jag väskan i bilen och åkte till Linköping för lite kvalitets tid! Fredags kvällen blev en myskväll med Astemo/Hellström och Karlsson/Sööder :) Mycke trevligt! Fick dessutom reda på att jag klarade senaste tentan också så känns riktigt bra ! Nu är de bara den här kursens tentor som gjordes i veckan och som skrivs på fredag som man måste vänta på..

I går blev de en lugn dag med pojken och sen bastubad som förkrök och sen iväg på kravall på kårallen här ner. Hade en super kul kväll! Var väldigt intressant att träffa alla här nere och testa på det riktiga studentlivet!
I dag har vi sovit mycket länge och bara myst! Lagat massa god mat och jag bestämde mig nyss för att inte åka hem ikväll. Så blir att gå upp tidigt i morgon och åka hem då efter som skolan inte börjar förän vid 9 i morgon ! Måste ju ta vara på den lilla tiden jag får med min underbara pojke.
Så just nu sitter jag och skriver lite till seminariet i morgon så man är färdig i alla fall. 
Så snart myser vi ner oss i soffan igen !

/Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0