Tisdag16 agusti

Igår var en jobbig dag då jag fick lämna karln i Linköping och bege mig hem för att jobba..
Kommer vara segt nu i början men tror de kmmer gå bättre och bättre när vi båda kommer igång och pluggar.

Efter jobbet i dag kom jag hem, tog det lugnt och fixade lite.. Sen ringde det på dörren och en kvinna stod utanför med blommor till mig ?!
Visade sig att min Markus har skickat blommor med bud och skrivit en fin liten lapp inne vid blommorna. Kände mig riktigt fjollig och rörd när jag öppnade och läste. Han vet verkligen hur han ska göra mig glad under dagar då jag tycker att de är lite tungt och jobbigt. Helt underbart !

Se så fina rosor
 

Massa kärlek till min underbara pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0