Ångest och Gladje som sitter ihop ?

Första lasset är ner kört och i morgon åker vi ner med det lilla som är kvar... Just nu har jag en lugn hemma kväll för mig skälv, då jag egentligen borde vika ner de sista skjortorna i väskan och börja packa mitt eget inför helgen. Men har en klump i magen och lite ångest då jag börjat insett att de är nu det händer.

En helg går väldigt snabbt.. men jag jobbar kväll på måndag så kommer inte behöva åka hem förrän runt 10 på förmiddagen då. Men när väl måndag morgonen kommer så är det dax att ge sig av hem för min del och sätta igång med vardagen och karln min stannar kvar och börjar sitt liv som student.
Kommer bli väldigt tomt här hemma och vi kommer inte alls att kunna ses lika ofta. Usch !

Men men, nu ska vi vara positiva! Det kommer funka även fast jag är nojig och känner att det kommer vara lite segt nu i början..


Förövrigt så börjar jag bli "frisk" från min förkylning.. eller i alla fall bättre :) en fördel... som sagt långledig helg sen är det bara på och jobba igen. Heja heja!

Ne nu tar jag tag i min packning och lägger mig och väntar på Markus så jag kan njuta av sällskapet :)

Puss på magont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0