30-08-2011

Sitter i Linköping, Markus stack precis tillbaka till skolan efter att ha varit hemma och ätit med mig :)

Började morgonen med en morgonpromenad med Emelie, jätte härlig början på en dag :) ! Sprang på henne i går när jag var ute och snurrade runt här i ryd, mycket otippad men lyckat. Har annars itne gjort så mycket idag än, duschat, tagit det lugnt och fixat lite små grejer.
Nu däremot har jag 4 timmar innan min pojke kommer hem igen, så de är väl bara att ta fram blocken och papprena och börja läsa och plugga lite igen... Ska ju trotts allt hem ikväll för i morgon drar skolan igång igen, men ska bli kul att börja umgås med fina flickor varje dag igen :)

På torsdag har jag dessutom bokat in tid med min fina frisör, så får se vad vi kan hitta på och göra med mitt hår. Ska bli riktigt skönt :)


Ne nu ska jag mysa ner mig i soffa med mina papper och se om jag kan få något vettigt gjort!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0