28 April

Tjoho, när är äntligen den stora tentan skriven ! nu är det bara andra delen kvar och första föreläsningen börjar i morgon. men denna gång borde det gå bättre ?!
Tror i alla fall att det gick hyfsat bra, har jag tur med hur dom rättar så kanske jag till och med klarar den och inte behöver göra om den alls, så skulle ju vara underbart :)
Hur som, så är kvällen helt ledig för en gångs skull!! behöver inte tänka på något och inga skuldkänslor här inte.
Skulle kanske behöva städa ltie här ? men det kan jag ta en snabbis i morgon och göra !

har börjat tagit tag i träningen nu också, ska dra på mig lite och gå en sväng nu till och med. måste rensa i skallen lite, känner mig inte alls på topp men de är väl sånt som händer.
Ska i alla fall ta tillbaka min vikt då jag känner att det har blivit lite för mycket gott och latande på senaste tiden..
(vilket kan vara en bidragande faktor till hur jag känner)

Nu blir de full fart ut, motion !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0