Plugg eller inte plugga

Nu i veckan har dom flesta fått reda på om dom blivit antagna till det dom sökt till universitetet, själv vågar jag faktiskt inte riktigt titta...
Börja få lite smått panik och ångest över hur de ska bli med vidare studier eller inte. Både vill och inte, kan inte bestämma mig och kommer troligen få ångest hur jag än gör. tycker inte om stora beslut.


Värmen håller i alla fall i sig och de är rätt skönt, förrutom om nätterna eftersom temeraturen inte går ner under 20 grader, och de är lite svårt att sova när det är för varmt..
I dag är det där emot lite molningt, så ska snart passa på att åka iväg och handla och kollar över om jag ska tvätta något.  Sen blir de iväg och jobba och hoppas på att den här kvällen går lika bra som gårdagen :)



I'd give up forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0