Happy days

Livet rullar på...
Helgen har varit ritkigt skön. Blev att äta på Grekiska kol grills baren och sen gå på Eclips med min kärlek i fredags och i går sov vi ut ordenligt innan han tog sig in till stan och jag tog lite kvalitets tid med mina föräldrar som nu är hemma igen.
Vaknade där emot upp i dag för att höra hur de spöregnar.. inte lika härligt, men de blir en lugn dag.
Om jag inte försöker mig på att trotsa vädret och ta en promenad ?  Tänker från om med i morgon bli nyttig för annars kommer de snart vara jag som har en kula på magen...  usch !

Har dessutom bara 3 veckor kvar på schema nu sen blir man väl arbetslös, ska försöka jobba extra så mycket de går helt enkelt :)
Sen är de bara 9 veckor kvar till Lombok :D längtar som en tok !!!



Puss på min underbara kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0