-

Borde väl egentligen sova just nu.. men tänker alldeles för mycket.
Redan när jag gick upp i dag så kände jag mig helt off, men efter att ha duschat och tagit det lugnt här hemma så tog jag mig i väg till marieberg och sen iväg och handla. Väl hemma igen med min kebabtallrik framför mig så kändes det rätt skönt.
Men mycket kan förändras väldigt snabbt. Kännslan att bara vilja krypa ner i soffan kom tillbaka och jag har inte velat göra mycket mer sen dess. tänker bara för mycket på allt och ingenting.

Just i detta ögonblick känns det mesta rätt obetydligt..


Det de en gång tog 3 månader för, har nu tagit 8 månader. Det måste väl ändå betyda något..
Men frågan är om det är bra eller om jag klarar mer?
hur som helst som hoppas jag att de inte håller i sig eller återkommer!


I want so badly to prove and to confirm that it really works.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0