Stökigt och otympligt

Segaste helgen på länge..
hela veckan har jag sovit otroligt dåligt och vaknat under nätterna i nära på panik. så i fredags när vi vaknade hade jag en fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge sig. men efter att till och från sen sovit i 16 timmar + några huvudvärkstabletter så kändes det bättre. tur de !


har annars i helgen varit duktig hemma och städat lite, tvättat och kollat över lite plugg. Blev också lite mys i soffan med min mor och vin.

Idag ska jag kolla över plugg till i morgon och sen rensa lite mer i garderoben så jag får de gjort :) en långpromenad skulle inte heller vara någe fel..


hidden behind lies, true ? sometimes I don't think your hones




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0