bra helg

saker och ting börjar dra ihop sig och om man räknar bort praktiken så är de inte många veckor alls kvar i skolan och jag börjar få lite smått panik och ångest över allt som behöver göras... usch..

men men, har haft en jätte bra helg :) Var iväg och kollade listen upp i fredags och sen blev de film kväll.
har rensat igarderob, städat och bakat, hann också kolla igenom några skolgrejer i lördagas.
Idag var jag lite extra gullig ochfixade cupcake-frukost och allmänt mysmorgon..fick venuschoklad av bästa som jag suttit och mumsat på, sen blev resturang också och iväg och köpa mig en ny mobil :) Har annars bara haft en myshelg med pojken, uppskattat :)  !

morgondagen ser seg ut.. men de ska väl gå ändå, ny vecka med ny krafter?
 snart lov i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0