Happy days

studiedagar både torsdag och fredag den här veckan så har haft lång helg, mycket uppskattat !

ledigheten firades med utgång på onsdagen, hade en väldigt rolig kväll :) torsdagen blev lugnare då vi tog tjejkväll i hällabrottet. riktigt trevlig kväll som bjöd på skratt, bakelser och trevligheter.

resten av helgen har bara varit lugn och spänderats på ett mycket bra sätt. Jag har dessutom varit duktig för när jag blev själv för en stund så tog jag och städade, diskade och fixade en massa. passade på att ta en långprommenad och kollade runt lite också. för att sedan när jag kom tillbaka ställa mig och fixa lite mat :) känns riktigt bra att vara lite extra duktig och hjälpsam :)
så efter en hel helg var de bara att ta sig upp vid kvar över 5 för att bege sig hemmåt och örebro för att börja jobba vid 8. lite väl segt och had mycket gärna legat kvar och sovit i morse och bara njutit.. men icke.

Är läskigt trött nu och ska när som helst krypa ner i sängen och få lite behövlig sömn..
Puss på fler bra helger !



ett försök,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0