LOV !

så, efter en väldigt trevlig och bra helg så har vi nu en hel lov vecka framför oss innan de blir att gå tillbaka till skolan. inte helt fel om jag får säga de själv, behöver slippa skolan ett tag!
började denna regniga dag med att göra baconomelett och sen har jag bara tagit de lugnt hela dagen :) skönt !

Blir snart att sätta på en film och sen tagga inför morgon dagen till max då vi drar till Ullared en sväng :) kommer bli en kanon dag och hoppas på att hitta lite smått och gått. där emot kommer jag troligen vara väldigt trött när jag kommer hem. men de är de värt :)

resten av veckan är inte så mycket bokat och ska försöka ta de så lugnt som möjligt.

nu blir de mys med sängen, tända ljus och film :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0