Is it worth it ?

blev ullared i går , som sagt. fick med mig några fynd hem som jag är rätt nöjd med :) men tror inte jag är riktig shopping människa.. min kropp pallar de i alla fall inte. blev klara så vi åkte hem vi 2 och var hemma hyfsat tidigt men för mig blev de sängen på en gång i alla fall med migrän och ont i höfter och ryggen.. inte någon direkt hitt.

Vaknade i alla fall i morse och de kändes mycket bättre :) tur att de inte höll i sig någe längre.
jennifer kom och hämtade mig när jag varit vaken i nära på en halvtimme bara och så började dagen med en prommenad till hennes syster för att hämta arne :) bra start på dagen !
nu ska jag ta tag och städa lite här inne innan jag blir allmänt tokig på hur de ser ut och i kväll blir de att träna Zomba och efter de vet jag inte hur de blir, men men.

nu blir de full fart innan jag ska ställa mig och laga lite mat :)

Kommentarer
Postat av: joss

du är snygg!

har du tid för mig någon dag? :$

2009-10-28 @ 15:16:34
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0