Älska varmt vårväder och ledighet

vädret var så underbart fint och varmt i går så alexander och jag tog med oss picknick och åkte till tripphult :)
åt, solade och sen gick vi ett av spåret och bara hade de allmänt bra :) inga fel alls där.
blev en skön hemma kväll med robinsson och serie mys i sannahed :)
du gör mig glad < 3


idag har jag lyckats träna, fixat en del och sy klart inför dansen. sy är inte riktigt min grej men de blev ändå helt okej skulle jag väl vilja påstå :P
dricka upp teet nu och så blir de sängen och försöka läsa lite mer engelska innan jag somnar :)

Natti Natti,


Kommentarer
Postat av: juliahast

vad mysigt med picknick :)

2009-05-06 @ 15:29:52
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0