långa dagar av massa plugg

Äntligen klar med Psykologi analysen till i morgon, tack för de ! inte de roligaste jag gjort men får hoppas att de göra att jag håller kvar betyget eller höjer mej :)
Så nu är jag trött som bara den och bara längtar efter sängen, vilket jag redan är på väg ner i!! tur de säger jag för annars kommer jag inte vara en levande människa i morgon !


kollar dessutom runt på internet typ 24/7 nu, är så taggad så de inte är sant. bara 1 år kvar :D
lite osäker är jag väl i och för sig än men får se. känns som de är rätt :)

Natti natti, :*

Kommentarer
Postat av: juliahast

ja det var lite synd. men precis, nästa match ska vi försöka ta oss in :) haha det tycker jag att du ska göra, skrik och heja på dom ;)



btw, vad är det som det är ett år kvar till? :p

2009-05-20 @ 10:08:28
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0