Tårar

Det finns 3 saker som jag alltid har på mig. 2 av dom sakerna tar jag aldrig av mig dessutom och 1 av dom åker av när jag sover och duschar för jag inte vill förstöra de.
dessa 3 saker är: en fotlänk, ett armband och ett halsband.
Halsbandet vill jag inte förstöra för de betyder en del så de tar jag av mig när jag duschar, sover, badar och så för att de ska vara helt. ändå har jag alltid på mig de annars, till Allt!
Min fotlänk har jag haft på mig i 2½ år nu, köpt i thailand då jag var där och knöt fast den så fort jag kunde. efter de så följer den med mig överallt !
Mitt armband, det fick jag när jag var jätte liten av min farmor och farfar och den har en liten bricka där mitt namn står skrivet. vanligtvis gillar jag inte guld men det är ett armband som jag satte på mig för nu 3-4 år sen och aldrig tagit av mig.

utan dessa saker känner jag mig naken, de blir tomt och känslan av att något är fel och fattas blir jätte stor.
Saken är nu tyvärr den att jag har tappat mitt armband.. jag har troligen fastnat i något eller på nått sätt så har de ramlat av. känns kusligt naket och jag sörjer massor över att de är borta...  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0