sol, sommarvärme och korta dagar i skolan

vaknade med pojken i morse, Puss !
göra sig i ordning och iväg mot skolan. var att gå på muséum om en "Karin larsson". inte jätte intressant men gick ändå fort. när vi var klara där så hade solen tittat fram och sommarvärmen var på topp :D. andra lektionen och sista vart en tipsprommenad ute i hallsberg, rätt skönt att  traska runt i solen.



blev glass i sommar vädret och jag lyxade till de ordentligt :D Älskar´t !





i går tog jag och tvingade med min mor och vi stack till kvarntorps högen. traskade runt sen blev de att gå upp och ner för högen några gånger. gisses säger jag bara xD. mycket jobbigare än vad man tror... men bra för då kanske jag inte blir jätte fet :)

Kommentarer
Postat av: juliahast

ja jag har ju det och det känns skönt faktiskt för jag har ingen aning just nu vad jag vill göra ;p



dt låter som en skön helg. jag hade också behövt sova ikapp men får ta det till helgen som kommer. jag var nere och kollade på järnvägen cup hela helgen :)

2009-05-25 @ 22:55:24
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0