Skönt med helg, men har mycket pågång så de kommer inte bli lugnt

Var nog uppe tidigare än tuppen i morse :O Alexander skulle jobba, tog oss upp och åt och sen fick jag skjuts hem innan han började jobba.
tog med mig täcket och kröp ner i min soffa och har halvsovit i den fram till nu, inte helt fel faktiskt.  Men nu måste jag börja ta tag i dagen så jag får lite gjort och fixat. Har mycket att göra innan de blir till hallsberg på dansuppvisning och efter de borde jag plugga lite. vad kvällen bjuder på annars är de ingen som vet :)


I går blev de hem till Alexander. Vi lagade mat, vilket blev jätte gott även fast någon (nämner inga namn) glömde bort potatiskrocketerna första gången xD uuh, dom såg inte bra ut. men fick i oss något ändå :) daniel, Iwar, henke och malin kom sen och så blev de Hocky :)
Sverige förlorade men sällskapet var bra :) så de jämnar väl nästan ut sig :p ? hahha.

Måste bara nämna torsdagen, hade dubbelträning med dans, sen blev de full fart till sannahed och sova hos pojken. de sorgliga är att det har gett mej träningsvärk i låren xD.. riktigt jobbigt och inte alls bra med tanke på dagen i dag och morgon dagen.. men de kommer gå ändå :)


nu ska jag skynda mig iväg och sola så jag kanske syns någe sen, haha :P
Peppar peppar..

Kommentarer
Postat av: juliahast

Ja precis, vädret har ju ganska stor betydelse ifall det ska bli lyckat eller inte.

Vi hann undan så det var ju tur det :)

2009-05-09 @ 11:43:00
URL: http://jhast
Postat av: Anonym

miss you

2009-05-09 @ 17:25:04
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0