matematik ?

Matten går mej verkligen sjukt mycket på nerverna just nu och jag orkar bara inte med den.. får inte in de jag vill och de stör jag mig något enormt på ...
de jag nästan stör mig på ännu mer är hur skolan tänker ? vi har fått långt ifrån de vi blivit lovade så jag tänker faktiskt skylla lite ifrån mej efter som de kommer gå så åt skogen,.. jag är väldigt duktig på att skjuta upp saker och de kommer jag få ta skit för men just de här har vi försökt och försökt att få ihop men de är faktiskt inte vi som krånglar... USCH !

jaja, tänker i alla fall inte lägga ner mer tid där nu, blir sängen i stället annars vet jag itne vad jag kommer göra snart. mitt huvud kommer väl gå isär eller någe ?

2 nationella i morgon, Peppar peppar !!

Sängen låter som ett bättre alternativ för morgon dagen men de är att förstör för mig själv ännu mer tyvärr..
Jennifer kommer för övrigt hem i morgon :D Love it ! <3 saknad är människan ! och så blir de troligen iväg och kolla pojkarnas första korpen match för i år :)
så räknar man bort allt med skolan i morgon så kommer de bli riktigt bra och kul :D

Natt Pussar

Kommentarer
Postat av: juliahast

det hoppas jag med :)

haha tiden går fort så man knappt hinner med ibland. men då har du dansat nästan hela livet mer eller mindre då, eller ja om du förstår hur jag menar :)

nej men ibland har man ju varken tid eller ork att lägga ner så mycket tid som krävs för att tävla och så. just nu känns det som att det räcker med att gör något för att det är kul :)



nej just nu är jag för lat och gör ingenting faktiskt. försökte komma igång att gymma men det gick inte så bra ;p man måste ha motivationen, lätt att tappa den.

2009-05-11 @ 22:49:03
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0