Ledighet

vart en riktigt lugn och skön dag.
Mysmorgon med min pojke, underbart :) när jag väl kom hem tog jag mig ut och gick en lång sväng och sprang även sista biten hem. efter 2-3 veckor utan träning så tänker jag faktiskt ta tag i det här igen. vilket verkligen behövs, jag sväller som bara den..

Lugn hemma kväll stod högst upp på listan den här kvällen ! behövligt med tanke på allt som har med skolan att göra nu för tiden.
I morgon ska jag ta tag i hemtentan en sväng hade jag tänkt. måste få klar den till på måndag då den ska in! peppar peppar !

kolla ett avsnitt eller en film till nu sen blir de att krypa ner i sängen, Puss puss hallontuss ! ;*


Kommentarer
Postat av: juliahast

nej det var bra gjort av grabbarna tycker jag, två vinster irad nu ju :) nästan ett måste att kolla nästa match. ska försöka ordna det med skjuts och sånt då!



jaha okej, som vadå till exempel? :)

2009-05-22 @ 11:43:19
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0