kosta på sig lite extra lyx i vardagen

Började dagen med samhäll där vi hade typ rollspel med världs diskussion  skulle man väl kunna kalla de xD kommmer tyvärr inte på just nu va de faktiskt heter.. jaja. skulle kunna ha blivit rätt kul faktiskt om alla hade varit rätt egagerade men så var ju tyvärr inte fallet. blev skapligt ändå jag man fick igenom sin åsikt i alla fall, eller ja, GES åsik som som jag representerade. lite komiskt :P

fick sluta tidigare så traska till min mor och satte mej och tog tag i lite skol arbeten. mycket bra gjort tycker jag faktiskt efter som jag lyckats bli klar med i alla fall några uppgifter som jag behövde bli klar med :) wiiie !
Mamma och jag åkte vid halv 5 tiden iväg på spa, inte helt fel faktiskt :) sånt man behöver i bland kan jag ju lugn säga !


Nu blir de lugn kväll och mys med min pojk :*


Natti Natti Pussss..


Kommentarer
Postat av: juliahast

jo det skulle jag med vilja men man får väl se hur det löser sig med skjuts och såna där praktiska saker. nästa match är väl på måndag? haha ja något tilltugg vore ju inte helt fel ;D



åh tack du :) vet inte vad jag tycker, men är nog en vanesak lite också.

2009-05-13 @ 22:12:53
URL: http://jhast.blogg.se/
Postat av: juliahast

faktiskt, men senast tog vi tåg sen buss och sedan kunde mamma hämta oss. går ju att göra likadant nästa gång, bara skjutsen hem fixar sig så funkar det ju.jaha men det kanske är på måndag då, jag har inte riktigt koll på det där :P



jo precis, det blir ofta "nej vad gjorde jag" typ. lite så är det nu iallafall, trivdes riktigt bra i brunt så vet redan nu att jag kommer bli det igen. får väl se hur länge jag vill vara ljusare bara, ska nog bleka slingor en gång till sen iaf (:

2009-05-14 @ 14:42:36
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0