Kortaste dagen på länge.

psykologi seminarium i morse, gick hyfsat så är nöjd med min insatts i alla fall !
fick ett fall sen inför arbetsmiljön och efter som dom andra lektionerna var inställda var de bara att traska till tåget för att ta sig hem :) inge fel där !
Blir att plugga sönder nu, för till i morgon har jag både psykologi analys och fallbeskrivningar ! dessutom har jag hushållsarbetet och hemtentan kvar till början av nästa vecka som jag måste få gjorde xD usch.

Grattis till min pojk och alla i korpen laget som vann överlägset i går med 6-0 , wiie :) !!

nu blir de att göra sig lite mat, min mage behöver massa Maaaat !

Kommentarer
Postat av: juliahast

jo precis. när var det ni blev tillsammans första gången? och hur länge var ni tillsammans då? :)



ja det är skönt att känna att man är nöjd med sig själv. är mestadels nöjd med mig själv iaf. skönt att kommit över komplex som jag hade förut.



och precis som du säger, killar kommer och går hela tiden. det finns alltför många idioter om du frågar mig, haha. men givetvis finns det bra killar med :)



tur att det blev seger för grabbarna trots att vi svek ;) ska du på matchen imorgon? :)

2009-05-19 @ 13:39:03
URL: http://jhast.blogg.se/
Postat av: juliahast

17 månader är ju länge :) kul att ni hittade tillbaka till varandra igen!



hehe okej xD du får helt enkelt börja uppskatta dig själv mer :)

ja jo det finns väl det :)



jag vet inte riktigt hur det blir, jag vill kolla iallafall :) men ska prata mer med sophie om det, kolla med skjuts och sånt där med!

2009-05-19 @ 15:40:37
URL: http://jhast.blogg.se/
Postat av: juliahast

ja ni borde ju hunnit komma varandra ganska nära iallafall :)



hehe nej det förstår jag, inget man gör över en dag bara. man får ta en dag i taget!



det ska jag göra :) jag hoppas det löser sig med skjuts, är sugen åka in och kolla!

2009-05-19 @ 17:17:57
URL: http://jhast.blogg.se/
Postat av: juliahast

nej ingen är perfekt och kommer någonsin bli. därför man ska försöka vara så nöjd med sig själv som det går :) det mår man bäst av!



jo precis. men det verkar inte bli någon match för sophies och min del imorgon. vi får sikta på nästa match istället :) du får heja åt oss ;) haha

2009-05-19 @ 22:19:09
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0