hormoner ?

ja nått sånt måste de har varit som styrt den här dagen xD
kort efter att jag lyckats tagit mej till skolan var jag redan hungrig ? kanske inte så otippat men brukar ändå inte vara så hungrig. efter att vi senare ätit var jag ändå hngrig så jag och johanna tog oss till Ica och köpte massa att äta. men inte fan är jag mätt än och jag har ändå stoppat i mej en hel del sen jag kom in ... vad är min kropps problem :O ?

kommer bli hur stor som helst om det här fortsätter....

nu ska jag ta tag i de jag har här för snart kommer bella och då bär det av till hallsberg för att träffa elin och vi ska vara hennes test personer i kväll :P haha låter riktigt skoj :)

får se om matbehovet är kvar senare också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0