En grå dag

sovmorgon till 10:10 och jag vaknade vid 8 av en konstigt dröm och kunde inte somna om... de är verkligen vid sånna tillfällen man älskar sig själv.
Men har som sagt sovmorgon i dag, och sen bara 2 lektion. lite surt att den ena lektionen är 3 timmar bara, men kommer troligen få sluta tidigare så tänker faktiskt inte klaga :)
Vad jag däremot tänker "sura" över är att i morgon har jag 2 inlämningsuppgifter och ett seminarium, inte så upphetsande direkt. men de är väl bara att sätta sig och kämpa ikväll!

Dessutom regnar det ut ? iinte alls kul.. och jag har för mycket som snurrar runt i huvudet just nu. skulle bara vilja stänga av. men de funkar väl inte de heller.
Nu blir de att klä på sig och fixa, sen iväg till skolan.

Pusss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0