bra eller dålig ?

vaknade upp hos min pojke i morse, inte helt fel.
blev lugnt med solning, mat, tv och mys bara :)


efter de blev de hem och fira min mor en sväng. hon blev glad vilket är huvudsaken !!

Har 2 inlämningsuppgifter till i morgon, men sätter mig och ska ta tag i dom och då har plötsligt datorn cpat sönder och de jag skrev senast, vilket var ca 1-2 sidor är helt plötsligt bort, så himla glad man blir. bara att skriva om skiten och hitta på massa nytt... fan!

Jennifer kom hem i dag också :D träffa henne en sväng och stack och bada i hästhagsbrottet :) första doppet för i år. wiie äntligen är de gjort! har där emot så himla ont i magen nu av allt skrattande .. haha, bäst :D


så jävla arg på all skit, mitt usb med skydd och säkerheten som jag utvärderade i går och la på ett usb för att skriva ut på andra datorn funkar nu inte.. helt år helvete. surt allt blir helt plötsligt...
pga av dator kommer jag nu därför att sänka massa betyg.. hatart!

nu ska jag ta ut lite ilska sen blir de sängen....

Kommentarer
Postat av: juliahast

men gud vad irriterande när arbeten försvinner sådär :o har råkat ut för det jag med. så himla roligt att skriva om det (y) eller inte :)

2009-06-01 @ 17:24:25
URL: http://jhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0