att bli pluggis nu skulle inte vara fel

sovmorgon i morse vilket var underbart och väl behövligt :) missade däremot bussen så fick ta mej till stationen och ta tågtet till skolan istället. gick väl lika bra de i och för sig...

har pluggat en hel del i dag, tog tag i engelskan som jag hade till i morgon så slipper jag den. har massa annast jag måste ta tag i också men de kollade jag bara över och gjorde inget djupar av idag. får bli en annan dag. helgen ser ut som en pluggis helg. förutom när vi har showerna. men där emellan lär jag sitta som en tok xD


inte varit så här trött på länge, skönt att få sova ut snart  !! ge mig helg.. God natt Puss.

you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0