stress och beslutsångest

blev att hoppa upp tidigt ur sängen i morse, äta frukost och dra på sig kläder för att strosa runt på stan en sväng med min mor :)  hittade en hel del fynd som fick följa med mej hem, inte illa alltså :D
dessutom var de min pärla som fick gå fram och tillbaka till örebro!

väl hemma blev de mat och en ordentlig dusch. har också hunnit med ett avsnitt mitt i allt i hoppa :O
beslutsångesten är stor för tillfället och jag börjar bli stressad för måste göra mej i ordning... herre gud !!! dessutom är jag extremt nyfiken på vad som händer i kväll och känner på mej att de kommer vara väldigt posetivt vad som än händer :)

nu ska jag iväg och sminka mej och försöka få på mej något som ser vettigt, kommer se ut som trash känner jag :( men de får väl gå ändå xD



några utav dom sakerna jag fick med mej hem :D




I'm happy



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du ser aldrig ut som trash! Alltid snygg !! <3

2009-03-08 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0