redan torsdag, veckan har gått snabbt

i dag har vi haft fullt upp hela dagen på praktiken, ojoj säger jag bara... dessutom har jag lyckats skurit mej på fingret under tiden då vi dammade av allt inne på boendet xD duktigt !


var också duktig och hämtade min cykel på stationen efter jga fått slutat och cyklade hem för att äta och byta om inför träningen. men på väg tillbaka till tåget tåg jag mej en sväng förbi min älskarinna och träffa henne en snabbis :D <3 kort prommenad och snack, guld är du !!

fick sen min sen länge beställda bikini :D och träffa folket som skulle med och träna. mycket mycket trevligt :)
lutar lite åt utgång på tisdag :O ? skulle vara rätt kul faktiskt :)

har tagit de lugnt hemma nu på kvällen bara, tv och mat har varit de som bjudits på.
dessutom smidigt planer med jennifer och i morgon ska en del fixas sen blir de troligen mat och bowling :D kommer säkerligen bli kanon !

nu blir de sängen för mig så jag orkar med :)



PUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0