onsdags kvällen blev senare än tänkt...

dagen gick rätt fort och idag var jag inte på min vanliga praktik utan var på resuchcenter hela dagen, inte helt fel :)

tog mej efter de hem och slängde mej snabbt in i duschen, fick i mej lite att äta och sen blev de vidare till sannahed.
stannade där i några timmar och hade de trevligt, fick good mat och bra sällskap fram tills de var dax att dra iväg på träning. känns inte direkt fel att få röra på sig !

hade tänkt att komma i säng riktigt tidigt i kväll men som de ser ut nu så misslyckades ju de rätt ordentligt xD hm.. tar väl igen de i morgon istället :D peppar peppar !

Bums i säng nu !!!!






du är bra, jag blir glad ,jag mår bra.    
    hoppas hoppas !  men minsta lilla,     
och de är kört för jag pallar inte mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0