Onsdag 25 mars,

I morse var de svårt att slita sig ur sängen. kändes som de fanns minst 100 bra anledningar till att ligga kvar i värmen och bara mysa hela dagen och inte ett ända bra skäl till att ta sig upp.
Men blev att ta sig upp i alla fall. roligaste morgonen på länge blev de och katter kan verkligen roa en :) haha. så himla söt och knepig är han.
Massa pussar på morgonen i alla fall !


Sen vart det vidare och leka skademarkör på byrsta hela dagen. haha inte fy skam de heller. Blek, ont i magen, sår på handen, kallsvettig och hög puls var då mina symtom men slutade som medvetslös. men räddad ur bilen blev jag i alla fall. Hade rätt kul men sovmorgon till 10 hade inte varit fel efter som vi ändå inte kom igång tidigare xD suck !

Var och hälsade på Jennifer en sväng efter att jag kommit hem :) massa + på de !  massa trevligt, fjollande och skoj :) men blev sen att springfa hem för att dra vidare på träning !  Träningen var mycket härlig i dag :D kändes lätt och kul och inte någe jobbig alls. bara massa positivt.

nu är jag  "nästan" helt klar med mina fem veckors praktik :)  ska jag krypa ner i sängen och ladda inför dom sista 2 dagarna. äntligen..

Ensam natt, vilket suger. men då ser jag framemot annat ännu mer :)
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0