och så var de söndag kväll igen

helgen har gått riktigt fort :)
I fredags följde jag med Jennifer till kopparberg och roligare tåg resa har jag nog aldrig haft :D
kvällen blev sen inte riktigt som den var tänkt men de gjorde inte så mycket, jennifer och jag kan ha kul ändå ! <3

blev dåligt med sömn den natten och hela lördagen kändes stressig. följde med sandra till marieberg i alla fall sen blev det hem och så kom hela släkten förbi och grattade mig i efterskott. riktigt nöjd är jag med allt som jag fått ! super bra grejer verkligen :)

lördags natten vart dessutom kanon med mycket skratt :D

I dag vart de upp tidigt för Bennifis komförbi och väkte mej, haha. så efter en trevlig morgon blev de träning. har också hunnit övningskört och varit på innebandy med jennifer. kopparberg som vann !

nu sitter jag här och är trött och har precis läst klart allt inför provet i morgon som jag hade glömt bort. usch.. blir att läsa igenom allt på bussen till skolan i morgon !!
nu blir de iväg och borsta gaddisarna och i sängen med mej :)




till nästa vecka ska jag ta tag i mitt bliggande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0