Helgen

helgen som varit har gått fort och varit riktigt bra faktiskt :)

I fredags tog jag och jennifer och bowlade och sen hem hit och åkt och kolla film. mycket skoj. int ebowlat på hur länge sen som helst och vi måste ha varit snyggast ;D hahah <3
träffade sen 3 pojkar som var på vift från pålsboda där en karl fått körkort :) grattis grattis!

Lördagen började som vanligt med att dra iväg på träning, fy fan.. instängt och varmt redan när vi kom så vart jobbigaste träningen på länge, hade dessutom träningsverk sen torsdagen som satt kvar i magen... inte så himla underbart tyvärr :P
blev sen att ta de lugnt och sen vidare och kolla hocky i kumla :) trevliga människor där. Full fart vidare där i från hem till hanna för att med henne och Carro traska hem till Erika som fyllde 18 :) STORT grattis där !
blev mat och trevligheter , hoppas du hade en kanon kväll !

Lite efter 10 kom min Lover förbi och vi tog oss hem hit och så blev de tvn tills vi somnade :) mycket myyyys :*


I morse blev de upp hyfsat tidigt ändå efter som pojken skulle i väg och jobba. men innan de blev de en riktig super frukost, ställde mej och stekte ägg och bacon för att lyxa till de lite :)  Ibland måste man ju vara lite extra snäll och duktig :D
annars idag så har jag hunnit med och tränar och nyss fått i mej mat :) Nu ska jag sätta mej och vara duktig och ta tag i saker och skriva klart så mycket jag kan. sen i morgon blir de en skoldag igen. hej och hå.

men nu ska jag sätta fart !


jennfier och jag var bäst på bowling ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0