En vanlig torsdag i Mars


ja, upp tidigt och i väg till praktiken som vanligt. riktigt jobbigt och seg morgon tyvärr, skrik så jag fick huvudvärk :/

men vid halv 11 så tog jag cykeln till tandläkaren, usch vad ont i magen man kan ha för något!! var där lite innan 20 i 11 så fick sitta och vänta en stund. tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren men i dag var de rätt lugnt ändå. dom kolla bara lite och som vanligt kolla hur långt man kan pressa in på händer i munnen på en och samtidigt känna på tänderna och tandköttet.. hmm. konstigt de där !

blev i alla fall att ta mig tillbaka till praktiken för att hjälpa till med maten och se till så alla åt. se vart de massa dö tid och försöka lugna ner vår oroliga lilla vårdtagare.. inte de lättaste xD sätt väl framför tvn tills de var dax att gå hem så inte hela världen men är rätt tråkigt när dagarna blir så sega.
hem snabbt, äta lite, plugga lite, byta om och så iväg till träningen i hallsberg. så himla kul måste jag väl säga att de är ;) snacka om att man måste våga släppa loss och skaka på hela kroppen. inte ångrar jag att jag börja på ragga inte ! riktigt skoj.

nu är jag fördig äten, duschad och nästan redo att krypa ner i min underbara säng :D måste plugga liter till och sås ka jag se ett avsnitt innan de är dax. skulle itne varit fel med sällskap heller för de blir både mysigare och varmare.. men mina kuddar duger faktikst :)


ooh, vindrovor hittade jag nu i min väska från tidigare i dag :D mums ! blir dom och film nu för vem orka plugga egentligen ?  haha



Pusskram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0