bra start på en ny vecka

nu blir de en skolvecka innan påsklovet börjar. inge fel på de för den här veckan kommer vara jätte härlig :)

dagen till ära så var evy snäll och lät och sluta vid 2 så han med bussen hem, underbart skönt ! när jag kom hem tog jag tag i mitt liv och slängde ihop de mesta jag hittade i sängen, tog mej en paus och bakade lite och sen iväg och kolla in träningen. när jag kom hem igen så fortsatte jag, så nu har jag damsugit hela rummet ordentligt. har till och med damsugit sängen och soffan för att få de riktigt rent och härligt :)
bäddade dessutom rent i sängen nyss, en sån lyx är de :D så ska snart palla mej in i duschen och göra mej själv riktigt ren så jag kan få sova i min underbart sköna. nytvättade och nystädade säng !!!


men tillbaka till denna vecka som kommer se ut så här:
måndag: vätskebalans prov, kolla på träningen
tisdag:  sovmorgon sen är de en lugn kväll
Onsdag: 1 lektion sen åka till karlskoga, om vi hinner hem så blir de träning
torsdag: tummen upp , träning
fredag: kort dag i skolan, sen blir de kanske utgång inte helt klart där än

känner inte att de är någe specielt att klaga på så ska vara lite små lycklig över att just denna vecka blir rätt slapp.

nu ska jag springa vidare in i duschen så jag verkligen får sova massa extra i natt ;)

Pussa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0