4 / 3 - 2009


rätt lugn och skön dag ändå :) fick sluta massa tidigare så fick jennifer att komma hit :D vi hade film/serie maraton och kaffe i massor inga fel där inte !
åt en hel del onyttigt dessutom vilket inte är lika bra och pluggandet ställde jag in helt även fast jag inte borde gjort de :/ men så kan de vara.
saknad har min jennifer varit i alla fall :D <3

blev sen iväg och träna. uuh, inte tränat så hårt sen innan vi åkte till alperna så var värt de men gud vad snabbt man känner sig otränad när man inte rör på sig ordentligt xD
har duschat och ätit nu så ska bara kolla ett avsnitt till sen blir de sängen :)
I morgon är de full fart igen så bara att ligga i.. praktik, tandläkaren, praktik, plugg, träning! Ska dessutom ta och laga mat när jag kommer hem i morgon och de känns inge fel med de.

nu flyr jag här i från i alla fall, Pusssa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0