10 / 3 - 2009 Tisdag


härligt med sovmorgon så man kan sova ut ordentligt :D  tog i alla fall tåget in till stan vid 11:56 och sen vidare till conventum för att kolla på UF, ja varför inte liksom. inte riktigt som jag hade tänkt mej den men de går väl de med.

blev sen att mötta upp  Alexander och traska runt på stan :) hittade en del åt honom, mycket snyggt ! själv blev de faktiskt ingenting, mne var väl tur de för då är jag lite rikare nu när jag har kvar pengarna !
Tog med honom till La baguett där vi åt och gud vad gott de är !!! mumma :)

bussen hem hit där jag fick hjälp att fixa ner ett program och sen hjälp med att plugg. mycket bra och härligt tack :) :) !

nu sitter jag här och pluggar som ett as, lär bli att göra de ett tag till även fast sängen är rätt frestande och soffan inte längre är så inbjudande xD sorgligt men sant... men de är väl bara att köra på ett tag till så får man den förtjänta vila sen.


Pussssa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0