Studenten och massa andra firanden

rätt skön dag, slutade vid 10 efter att ha kollat på uppträdanden.
Träffade Alexander en sväng och var lite social och mysig :)

sitter här och har precis slagit in allting för morgon dagen.. och morgon dagen kommer vara fullpackad !!!

1. börjar morgonen hos jennifer och fixa hennes frisyr,
2. sen blir de hem hit till halv 7 och fira min bror som fyller och dessutom göra mig själv i ordning.
3. vid halv 9 ska vi vara i kyrkan för min bror slutar 9an
4. 12 springer studenterna ut i hallsberg
5. följer med hem till familjen larsson och har de trevligt :)
6. ska förbi jennifer en sväng till och gratta
7. vid 7 här hemma kommer släkten och firar min bror
8.kvällen kommer kanske sluta med utgång med härliga flickor :D

Peppar peppar !
kommer bli en lång dag och tidig morgon så ska nu slänga mig in i duschen och så blir de sängen för min del :)

Pussss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0